Lördag = plugg

Jag är så trött igen. Att gå upp 8.30 på morgonen är verkligen inte skoj. Jag är så glad att det är min träningsfri dag imorgon. Jag kanske går och joggar på eftermiddagen men det räknas inte som träning eftersom jag orkar ändå inte mer än 15 minuter.

Jag var hos Ville hela dagen. Han bor i Sollentuna så jag behövde åka en lång bit tills jag var där. Jag träffade Jonathan på tåget som också var på vägen dit. Villes lägenhet är väldig mysig inredad .. väldigt mysig stämning. Vi pratade om våra uppsatser i två timmar men sedan blev det mest prat om musik, litteratur och konst. Ville lagade lite pasta och vi började prata om Absinth. Jag har inte druckit Absinthe sedan någon gång förra året, så det är något jag ska göra i Tyskland!! Jag åkde därifrån 18.30 och var inte hemma förrän klockan 20. Ush, vilken lång dag. Men det känns bättre och bättre med uppsatsen och jag kommer defintivt skicka min inledning till Stephan (lektoren). Jag hoppas att han har tid för handledning nästa vecka.

Uh, just nu har jag mycket att göra. Det känns bra. Hellre att vara stressad än att vara uttråkad. Nu ska jag sätta mig framför TV:n och mysa lite med Anders. Och imorgon ska jag sova ut. Yes!

Ville i sin mysiga lägenhet



Jonathan tyckte att cookie-monster är rock'n'roll


Jag var också där .. så klart




Kommentarer
Postat av: Sébastien

Surrealistiskt att se folk från klassen i hemmamiljö... :-p

2009-04-05 @ 17:34:39
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0