Måndags-skoj

Jag kommer inte på bra rubriker, jag skäms nästan för mina dumma infall .. jag menar, kan det bli värre än "måndags-skoj"? Prata om kreativ-blockad.

Jag väntar på Per. Jag fick sms att han missade tåget och då säger man att kvinnor är alltid försenade haha. Jag gick upp klockan 8 idag för att träna och sedan städa lite. Det gick bra och jag till och med pluggade en hel timme. Jag kunde ha gjort mer men jag behövde kaffee och en cigg. Så snart ska jag göra mig klart, jag är ju fortfarande osminkad och ser ut som jag är en 40-åring .. varför måste jag alltid ha skuggor under ögonen? Det verkar vara en iransk sympton, min syster och mina kusiner har det också.

Min vecka är helt packad och det känns roligt fast att det mesta har med plugg att göra. Idag kommer som sagt Per hit, imorgon ska jag fika med Annelie och sedan ska jag träffa Julia och Ville för att jobba på våra uppsatser. På onsdag ska jag träffa Stephan (läraren) för att prata om uppsatsen och på torsdag ska Sebastién och jag pluggar tillsammans. Det blir skönt att komma ut. Under helgen är det ju påsk och jag ska försöka att inte äta några godisar öht. Men jag har en liten överraskning för Anders, jag är säkert att han blir glad.

Det här var ett helt mainstream-blogg-inlägg. Vad trist. Jag funderar över en massa med saker sistone, speciellt definitionen av fattigdomen. Det har också mycket med mitt skrivande att göra. Jag kanske posta ett lite djupare inlägg ikväll.

Jag har tagit kort så att ni kan se mig i min sköna nya jackan. Fan, jag fattar inte hur smal jag har blivit! 69 kg!! HA!




Rolig bild .. Anders somnade framför TV:n .. men det viktigaste är ju att ha kontroll över fjärrkontrollen :D

Kommentarer
Postat av: Sébastien

Ska bli trevligt att ses på torsdag. Måste bara bli klar med den förbannade boken... den går väldigt sakta att läsa... språket är ovanligt tillkrånglat och ja, den är ganska seg...

2009-04-06 @ 23:35:41
URL: http://popstitute.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag gör ju sånt, missar tåg och sånt där är ju typ min bästa sportgren.

2009-04-12 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0