Marilyn Manson hos Filip och Fredrik

Ush, vad jag hatar de två! Jag förstår mig inte på svenska humor, det var ju bara löjligt. Allt de ville prata om var sex liksom. Och de gav honom choklad ur en Aladdin-ask. Dumt! Nu är jag säkert att Manson kommer aldrig att göra intervjuar med svenskar igen. I alla falla hade han sin Absinthe och verkade lite småfull. Men stiligt var han, han var gått ner i vikt och hans make-up passade bra. Har ni också sett det ? Vad tyckte ni?

Snart ska jag åka till Tyskland. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska gå upp klockan 7 för att träna eller inte. Jag kommer ju inte träna i en hel vecka så det är kanske bättre om jag gör det. Ush, men 7 är så tidigt :(

Awwww, Manson. :D

Kommentarer
Postat av: mana bollocks

han var så fin <3 men filip och fredrik gjorde mig bara arg och besviken. mer intresserade av sig själva än att höra vad manson sa. vafan, manson måste ju tro att svenskar är de största idioterna i världen nu. hur fan kunde de sumpa chansen att ha en underbar intervju med en av världens största stjärnor? helt jävla idiotiskt!

2009-04-20 @ 08:35:57
URL: http://iwokeupdeadtoday.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0