Så här gick det till

Det var så vackert vårväder idag. Men jag jag tror att jag har fått en överdos av frisk luft, jag är så trött. Min kropp är väl inte van vid syre haha. Vi åkde in till stan idag för att hämta en bok från universitetsbiblioteket som jag behöver för min uppsats. Det var egentligen allt jag ville göra idag. Men på något sätt var jag inte hemma förran klockan 17.

Vi fikade på kafféet bredvid biblioteket. De har en sådan bra chai-latte där så jag kunde inte avstå. Vi njöt av solen och jag träffade Hanna två gånger vilket är rätt konstig eftersom universitetsområdet är ju stor och det finns tusentals studenter. Det var i alla fall trevligt att träffa henne.

Eftersom vädret var så fint åkde Anders och jag till Kungshamra för att kolla studentlägenheterna där. Det är ett riktigt lugnt område med många hus. Där vill jag bo. Verkligen. Så perfekt.

Egentligen ville jag bara köpa en bläckpatron men vi hamnade på en secondhandbutik in i stan. Det är en väldigt kul och galet ställe med många roliga kläder. Tyvärr är allting bara dyrt :( Jag hittade några schyssta skinnjackor och jag kom på idén att man skulle ju kunna kolla för jackor på H&M. Nu är jag 500 kronor fattigare. Jag har köpt en fake skinnjacka bara därför att den passade mig haha. Jag tycker ju att det är väldigt svårt att hitta kläder på H&M .. men jackan passar perfekt och då kunde jag inte säga nej. Jag har inte tagit kort på jackan men ni kommer ju se den på bilder i framtiden.

De sista två timmar har jag jobbat på uppsatsen. Jag är så duktig!! Imorgon ska jag åka till Ville för att diskutera våra uppsatser. Han har katt och jag kommer att få dum allergi :( Martina frågade om jag ville gå till 80s imorgon men jag är pank nu :( Varför måste det kosta 100 kronor inträde? Så det blir en hemmahelg .. IGEN! blergh.

Jag sitter och njuter av solen



Anders också



Här vill jag bo!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0