Tyskland - Dag 2

Jag har redan tränat och nu väntar jag på Anders eftersom han är ute och handlar. Vi har ju ingen mat hemma, jag behöver frukost! Jag lyssnar på Phillip Boa, skönt att lyssna på musik igen. Okej, vidare med uppdateringen.

Dag 2 - 22.04.2009

Jag vet inte hur det är med er men när jag inte sover i min egen säng kan jag inte sova länge. Så vi gick upp tidigt och eftersom vi hade ingenting planerat för förmiddagen bestämde vi oss för att besöka min mormor. Jag var lite rädd att hon inte kommer ihåg mig eftersom hon har åldersdemens. Men hon visste på en gång vem jag var och hon blev riktigt glad när vi ringde på dörren. Vi stannade en halv timme och hade det trevligt. Jag är lite ledsen att hon har blivit så gammalt i sitt sätt att vara, hon är ju nästan 80 år nu. Efteråt gick vi och handlade lite småsaker och besökte Frenzi på jobbet, hon jobbar på apoteket.
Efter lunchen åkde vi in till Kiel för att träffa Marina och sin dotter. Jag hade inte träffat dem i nästan ett år. Barn växer så snabba!!! Vi promenerade genom innerstaden och gick till ett trevligt nytt café. Vi drack kaffee och pratade. Efteråt hamnade vi på barn/leksaks-affär där vi hade kul med att trycka på alla möjliga knappar och pröva olika lekssaker haha. Det fanns en aktion där barn kunde fotas gratis så Marina gjorde det med Josefine, så sött! Mer gjorde vi inte den dagen ... på kvällen hängde vi framför TV:n med min familj.

Jag och min mormor




Jag med Marina och Josefine



Fika



Anders hade det kul i leksaksaffären :p



Jag har ätit frukost nu så det börjar att bli dags för att plugga. Jag är inte så motiverat just nu men det gäller väl att tvinga sig. Det kommer att komma mer från mig senare :) Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0