Tyskland - Dag 3

Jag är klart med uppsatsen, det finns bara några små saker som fortfarande måste göras som att skriva litteraturlistan, försöker få allt passa på 15 sidor (jag har skrivit 2/3 meningar för mycket) och att uppdatera innehållsförteckningen. Det känns bra. Jag har precis ätit lunch och snart måste jag gå och handla. Men snart, först kommer min Tyskland-berättelse fortsätter.

Dag 3 - 23.04.2009

Vi bestämde oss för att ta en lång promenad på morgonen igen, det var så skönt väder. Dessutom hade vi ätit för mycket och samvetet var dåligt. Det var så vackert i skogen, det var som högsommar. Efter lunchen åkde vi med min mamma för att shoppa. Jag tror att jag spenderade omkring 1000 kronor den dagen men det var värd det. Jag har köpt fyra kjolar, två klänningar, underkläder och massor med skjortar. Jag behövde ju sommarkläder. Frågan är när jag passar i dem igen, jag har ju gått up 2,5 kg :( I alla fall hade vi kul och hittade allt vi hade önskat. Så kvällen blev lugnt igen eftersom vi var trötta av att springa runt i affärerna i flera timmar. Att shoppa är väldigt ansträngande haha.

Grönt (och jag haha)



Vackert



Schwentine



Min papa och jag



Anders och jag på shoppingtour



Nästa inlägg kommer snart, jag måste bara verkligen ta på mig kläderna. Varför måste jag alltid vara så stressad? :P Vi hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0