Tyskland - Dag 4

Nu har jag jobbat 90 minuter till på min uppsats. Det kan inte finnas många grammatik-misstak nu, jag har verkligen letat. Litteraturlistan är också färdig. Jag har precis fått svar från Stephan också. Han är så gullig !! Så allt känns bra nu. Snart ska jag laga mat men först blir det mer om Tysklandsresan.


Dag 4 - 24.04.2009

Mina föräldrar gick på en begravning den dagen (min mammas morbror hade dött) så Anders och jag åkde in till stan igen för att shoppa. Jag hittade några kula zebra-mönstrade kläder på H&M och på en annan affär några leopard-mönstrade kläder yay. Efteråt fikade i den trevliga cafén igen. På vägen hem tittade vi förbi en affär till där jag hittade några käder till :p Jag har verkligen köpt lite för mycket kläder .. det känns bara så bra att jag passar i normala storleker nu :D
På kvällen hade vi grillfest i mina föräldrars trädgård vilket var trevligt. Jag åt för mycket igen.På kvällen spelade vi dumma sällskapsspel haha.


Jag väntar på bussen



Fik



I mina föräldrars trädgård



Mat



Jag är hungrig *dör*.  Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0