Tyskland - Dag 5

Jag har ätit yay. Okej, vidare med min uppdatering :)

Dag 5 - 25.04.2009

Vi bestämde oss för att åka till min gamla lägenhet för att hämta mina saker. De stod fortfarande i källaren där, jag har ju ladrig haft råd att få dem till Sverige. Jag ville hellre ha dem hos mina föräldrar. Så Anders, min far och jag åkde dit och hämtade sex stora kartonger med böcker, fotos och så vidare. Jag har räknat 235 böcker .. jag vill ha dem här :( Hur som helst, efteråt gick vi och handlade lite mat i någon turkisk affär.
På kvällen åkde Anders och jag till Anette för att förfesta. Det blev det vanliga, tjejerna var helt upptagna med att styla sig :P Sedan gick vi till Traumfabrik eftersom de hade gothkväll på en floor och Depeche Mode Night på en annan. Vi hade kul därför att vi var fulla men musiken sög faktiskt, 99% elektrogothskit. Jag träffade gamla kompisar och tog massor med bilder. Vi var hemma klockan 5 på morgonen och jag har varit så full som jag inte har varit länge! Skönt :D

Anders klättrar runt i källaren



I bilen



Jag fixar Anettes hår :p




Småfulla :P



På klubben



Uh, spooky



Vi träffade Carmen




Toodles!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0