Tyskland - Dag 6

Varför är jag så trött? Jag sov ju sju timmar, det måste räcka! Jag har i alla fall redan tränat, kollat genom min uppsats och har skickat uppsatsen till Stephan. Dagen började med att jag tittade på "Ballykissangel" medan jag cycklade, det är min tränings-serie just nu. Och vad hände? Father Peter Clifford hade slutligen bestämt sig för att ge upp att bli präst och bli ihop med Assumpta! Jag grät av lycka! Och vad händer?!? Hon DÖR! Jag fattade ingenting. Fan vad jag grät, så oschysst! Försök att träna medan du gråter! Jag undrar om serien är slut nu. Okej, nu ska jag berätta om sista dagen i Tyskland :)

Dag 6 - 26.04.2009

Vi var så bakis men vi gick upp ändå, man kan ju inte ligga i sängen hela dagen om man är på besök hos någon. Så vi åt frukost (eller jo, försökte i alla fall), sov tre timmar till, åt lunch och sedan började vi att packa våra väskor. Vi kom fram till att vi behöver en väska till för returresan, vi hade köpt för mycket haha. På eftermiddagen kom min mormor på besök och vi alla åt tårta (väldigt bra om man är bakis :( ). Vi spelade TV-bingo och vann så klart ingenting. Klockan 23 skulle vi träffa Frenzi och Anette på Pumpe eftersom de hade gothkväll där. Det var inte mycket folk (var ju söndagnatt) men musiken var rätt okej, det var blandad så jag faktiskt kunde också dansa lite. Vi var hemma 2.30 och fan, vad vi var slut! Nästa dagen åkde vi tillbaka till Tyskland. Det gick bra eftersom jag hade solglasögon och aspirin haha.

MIn mormor är alltid glad haha



Anders och jag



Frenzi och jag på klubben



Så ikväll är det väl Valborg. Jag har aldrig firat det i Sverige men en anledning för att supa är alltid bra. Per kommer hit ikväll och vi ska dricka och ha det roligt. Men jag behöver att sova lite förre och kommer över att Assumpta dog :(

Kommentarer
Postat av: Sébastien

Bakis is a way of living! ;-p

2009-04-30 @ 17:57:09
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0