Wooooooooooooosh!

Kommer ni ihåg att jag sa att jag har jättemycket planerat den här veckan? Nästan allt blev inställt så jag satt hemma i fem dagar. Hur spännande som helst. INTE.  Dessutom har jag fortfarande sömn-problem .. eller egentligen inte sömnproblem men trötthet. Jag är trött hela tiden. Jag kommer inte vänja mig vid tidsomställningen. Trist.

Jag har skrivit nästan 9 sidor i min uppsats. Nu gäller det att ta det lite lugnare. Det är bara 2 och en halv sidor till och jag är klar. Och den behöver ju inte lämnas in innan mitten av maj. Så imorgon gör jag ingenting. Eller bara lite. Jag är inte bra på att göra ingenting.

Så sedan torsdag var min vecka rätt trist. Jag åt omkring 300 gram godis på fredag. Ush, vad skyldig jag kände mig nästa dag. Jag undrar dock hur man kan gå upp ett halvt kilo om man har bara ätit 300 gram haha. Jo, och då var det påsk, vi hade ingen påskmiddag, inga barn ringde på dörren och vi sket i det hela. Intressant, eh?

Mmm, jag läser just nu jättemycket i fattibloggen på Aftonbladet http://blogg.aftonbladet.se/30258 . Jag läsde alla kommentarer och det är väldigt skrämmande hur man behandlar människor i det här landet. Jag gick på socialbidrag i några månader 2006/2007. Eller jo, inte riktigt, bara för att komma på existensminimum .. Anders hade ju A-kassa. Det var den värsta tiden i mitt liv. Hur man blir förnedrad :( Så läs Fattigbloggen, då kan man se hur Sverige verkligen är. Det behövs förändring! Speciellt nu när mer och mer unga människor kommer att hamna i arbetslösheten.

Jag har varit utanför dörren idag. Första gången sedan onsdag. Solen sken. Det var skönt, jag älskar vår! Man vet ju att den nästa vintern är jättelångt bort.

Så här cool är jag :D



Nu ska jag träna lite med hantlarna och sedan käka något. Glad påsk till er!

Kommentarer
Postat av: Sébastien

men alltså... hur kan du ha skrivit 9 sidor av din uppsats?! det är ju helt sanslöst!! jag har inte skrivit NÅGOT ALLS...

2009-04-13 @ 18:12:18
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0