Anders' födelsedag .. wooohooo

Idag är det Anders' födelsedag. 46 år gammal är han nu. Grattis på födelsedagen pipi-bird :D
Jag gick upp jättetidigt idag, innan klockan sju. Jag vaknade av någon irriterande allergi och kunde inte somna om efteråt. Så jag väntade på att Anders skulle vakna. När han hade gjort det, öppnade han sina presenter. Han fick choklad av mig och några fina saker från min mormor. Han blev jätteglad. Efter jag hade tränat och ätit frukost, åkde vi till Skärholmen och för att kolla gallerian. Jag behöver aldrig handla in i stan igen, det finns ju allt i Skärholmen och till och med mer än på Drottninggatan. Vad kul! Vi vandrade runt lite (jag hittade en awesome hobby-affär.. jag kommer att köpa massor med saker där i framtiden!) och hamnade på ÖoB och Myrorna. Vi köpte lite smågrejor, en ny duk för köksbordet och på Myrorna hittade jag två böcker. Vi åt mackor och drack kaffee, köpte massor med grönsaker på en marknad och sedan åkde vi hem. Och jag träffade Jake i Skärholmens galleria. Han har hittat jobb där. Det var trevligt att träffa honom igen, det var ju också sist två månader sedan.
Nu ska jag vila lite. Jag har ryggont och nackvärk. Jag har väl lyft för mycket sistone. Och sovit för lite. Gah. Förresten, någon som vill ge mig två Marilyn Manson-biljetter? :P

Anders' presenter



Födelsedagsbarnet



Mackor :P



Min mamma och Anders i Skärholmen



Ny duk



Nu har vi en bild av Kiel på väggen



Böcker jag har köpt  -   Márquez och Hesse





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0