I has the internets!!

Konstigt nog så fungerar vår internet-connection. Vi hade ju beställt den för idag men vi hade aldrig trott att det skulle funka. Vad glad jag är hehe!
Sista natten i Ösmo var i alla fall väldigt kort, jag sov inte mer än tre timmar. Jag var för förväntningsfull. Klockan 9 kom Anders redan med bilen som han hade hämtat i Rågsved och kvart över 11 var bilen full och vi kunde åka. Vi gjorde en stopp vid McDonalds och var framme i Fittja omkring klockan 13. Per kom för att hjälpa till så allting gick mycket snabbare än vi hade trott. Medan Anders och Per lämnade bilen tillbaka och käkade på MAX så fixade min mamma och jag jättemycket i lägenheten. Självklart är det en hel del kvar att göra men nu har vi redan fått lite hemkänsla. Nej, men nu är det dags för mig att gå och lägga mig. Det blev en lång och krävande dag.

Bilen var fullpackad



Så här ser det ut i sovrummet just nu



Vardagsrummet



Badrummet



Gaderoben



Kök



Kök



Kök



Gästrummet ( och min mamma haha)



Gästrummet



Balkongen





Kommentarer
Postat av: Sébastien

Det verkar vara trevlig utsikt från köket.

2009-08-02 @ 17:02:17
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0