Jag ville gnälla ..

Jag ville gnälla om min mamma nu. Hon började irritera mig på riktigt. Jag fick inte ha min Marilyn Manson-affisch på väggen så länge hon är här. Jag är 27 år gammal, det är min lägenhet och jag får fan göra vad jag vill. Men när jag var argast, gick jag in i köket. Och där var hon, med slutna ögon och dansade till Mozart som kom ur radion. Det var så gulligt! Jag kan inte vara arg på henne. Min mamma är ju ändå min mamma, fast att hon har sina uppfattningar och inte håller med om allt i mitt liv. Hon kommer alltid vara här för mig. Så jag har bestämt mig för att inte gnälla om henne. Jag älskar min mamma <3

Så idag var vi på IKEA. Vi köpte två skrivbord, gardiner för vardagsrummet, två sopphinkar (haha), en palm och stearingljus. Så det var en lyckad inköp. Det var lite jobbigt att få allt hem i bussen men vi kom fram till slutet.

En sak som verkligen drog oss ner idag var de dumma kvinnor som har flyttat in i lägenheten i Ösmo. En av de är vänner med fastighetsskötaren så det ser ut som att vi måste betala för någon städning. Fast att det var jätterent! Det handlar bara om en ljusknapp, två lister och en lampa. Det hela är så löjligt!

Vi är fortfarande inte klart med inredningen av lägenheten. Väggarna är tomma och det måste målas lite till. Jag hoppas att vi orkar inom de närmaste dagarna.

En ny spegel som min mamma hade köpte för oss. Den passar jättebra på den lila väggen.



Snygga detaljer



Bokhyllorna är inte tomma längre



Jag hoppas att den inte kommer att dö :(



Data-hörnet



Snygga detaljer på gardinerna



Min blogg har blivit för mycket koncentrerat på inredning. Det ska jag ändra på snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0