KGB - Klubb Baxstabber

Igår var det första gången som vi gick  utunder kvällen sedan vi har flyttat till Fittja. Det var verkligen på tiden. Vi ville gå på Klubb Baxstabber på KGB, en ny postpunk/psychobilly-klubb. Det var bara bra att det var gratis så kort innan lönedagen. Per kom hit först och medan han och Anders drack lite vin och vodka fixade jag mitt hår. Killarna blev rätt fulla medan jag förblev helt nykter, jag drack bara en cider på tunnelbanan men det var mer för smaken hehe. Det var mycket med folk där och det var trevligt att träffa många människor som jag inte har sett på länge, speciellt Martina och Marc-Antoine. Bandet Kombat Katz hade en spelning som var vädligt bra, jag tycker om klubbspelningar. Men det var så varmt i lokalen så att de flesta hängde utanför efter konserten. Jag hade många trevliga samtal och var faktiskt lite besviken när Anders och Per ville redan åka hem vid halv två-tiden. De var för slitna haha. Det gick väldigt bra på tunnelbanan och jag var inte ett dugg rädd på vägen hem. Det var hur lugnt som helst i Fittja. Ikväll blir det en hemmakväll med TV och god mat. Jag ska skriva lite brev och kanske läsa. Jag är för gammal för att kunna gå ut två dagar i rad. Trist men sant.

Skål!



Kombat Katz



Anders och Lisa



Marc-Antoine och Martina



Jag är tuff!



Nina och Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0