Pengar Pengar Pengar

Som vanligt behöver jag pengar för något. Och jag har 98 kronor på mitt konto, tills slutet av Augusti. Marilyn Manson kommer till Stockholm den 9:e i November och biljetterna släpps om fyra dagar. Men de ska spela på Globen, så jag hoppas att konserten inte blir slutsåld innan jag får CSN-pengarna. Dessutom ska de också spela i Malmö några dagar innan dess så förhoppninsvis betyder det också att mindra folk dra till Stockholm-konserten. Jag måste måste måste kunna gå till min 32:a Marilyn Manson-konsert!!! AH!

Idag var det ju varmt!! Det är skönt med sommar! Vi har varit ute och handlade mat. Och på eftermiddagen var vi på promenad vid Alby-sjön. Det var vackert där och mysigt med allt folk som grillade, fiskade och promenerade. Imorgon är det Anders' födelsedag. Jag har inga större presenter (pengarbrist ni vet) men jag ska baka en tårta och vi ska gå till Skärholmen för att kolla gallerian.

Jag kan inte släppa det där med Manson-konserten. Jag behöver pengar. Fuck!!

Gås



Och jag




Kommentarer
Postat av: Sophie

Know the feeling, är också pankoch ker på festival imorgon, usch! Jaha ska han spela i vinter,då måste man ju se!

2009-08-05 @ 12:11:58
URL: http://spellbounds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0