Julresa - Dag 4

Jag är uttråkad. Inte ens Farmville kan roa mig just nu. Jag har pluggat lite idag, har skippat träningen eftersom det är nyårsafton och jag har lagat mat. Nu sitter jag här och väntar på .. ingenting. Eller jo, kanske Godot. Jag tror att vi ska titta på DVD senare. Eller inte. Jag är verkligen inte på bra humör idag. Dessutom vill min kusins make anklagar henne för barn-kidnapping. Galning!

Fjärde dagen i Tyskland var rätt tråkigt. Egentligen ville vi gå och besöka Anette men hon var upptagen med att träffa sin familj. Vi åt vår julmiddag med anka och allt vad som tillhör detta. Det var lite för mycket av det goda och jag kände mig skyldig hela dagen. På eftermiddagen åkde vi till min kusins nya lägenhet. Hon kommer att flytta dit typ i mitten av januari. Den är jättefin, jag blev lite avundsjuk faktiskt. På kvällen tittade vi bara på TV, en rolig tysk film. Tysk humör är så mycket bättre än svensk, den är inte elak utan rolig. Ehm, tråkig dag egentligen.


Mat

 

I lägenheten

på balkongen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0