Egentligen borde jag sova

Jag är trött. Snart ska jag gå och lägga mig. Jag har gjort för hemtentan under de sista dagarna. Jag är nästan klar. Jag tror imorgon blir jag det. Dessutom måste jag läsa Rushdies "Midnight's Children" och boken har nästan 800 sidor. Jag är så självkritisk just nu. Jag tycker att vad jag skrev i tentan är det värsta jag har någonsin åstadkommit. Jag behöver ett socialt liv. Att vara instängd här i lägenheten är inte verkligen roligt. Någon, ring mig, säg att du vill träffa mig *wink wink*
Peggy skickade två gamla bilder till mig idag. Jag saknar de gamla tider. Livet var så bra då.

Jag och Peggy .. någon gång 2005 tror jag



Martina, Totzke, Betty, Peggy och jag .. förmodligen samma fest :p (jag bär en Spongebob-ryggsäck haha .. bara om ni undrar varför det finns något  )


Kommentarer
Postat av: MrA

Det va den natten jag "somnade tidigt" lol

2009-02-21 @ 08:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0