Jag har hål i mina mjukisbyxor

Det är så irriterande. De har hål överallt. Normaltvis skulle jag ju tycker om att ha hål i kläder, det är ju lite goth (OBS! sarkasm!). Men mjukisbyxorna ska vara hela och varma. Jag måste köpa nya snart.

Idag var jag på förelsäningen om biografisk och psykologisk analysmetod. Det var verkligen roligt eftersom en tjej gnällde hela tiden om hur hon inte tyckte att det var viktigt över huvud taget. Och att det hjälper inte riktigt till förståelse av texten. Hon har en väldigt gnällig röst och efter hon hade sagt sitt för tredje gången skrattade jag bara. Dessutom fick jag en dikt idag, skriven till mig! Frida och Linda hade antagligen tråkigt och bestämde sig att skriva en dikt för mig. Så ett litet papper passades vidare hela vägen till mig under föreläsningen. Det kändes lite som i skolan när man skickade runt kärleksbrev haha. Dikten led så här:

Dikt till Nina

Till dig som avskyr dikt
Blotta åsynen av dig ger oss hjärtsvikt
Du är ingen piss-kvinna
Vi vill dit hjärta vinna
Se på oss, små flickor
Fyll våra själars sprickor!
Ned ditt varma, ditt sköna, ditt bleka
Vi vill din blå lugg smeka.

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0