Är inte livet en aning inkonsekvent?

Jag läser mycket Le Clézio just nu. Och jag älskar boken! Den är så fantastisk skriven och spännande! Ni skulle alla läsa boken "Allt är vind"!
Vad har jag annars gjort än att plugga? Inte särskild mycket. Jag har skrivit lite brev och idag färgade jag mitt hår blond. Bara sidorna självklart, jag ska inte bli någon bimbo :p Jag vill färga sidorna vit imorgon men jag har inte riktigt bestämt mig än .. det ser rätt bra ut med blond också. Jag ska vad jag känner mig för imorgon.
Jag har inte hållit mitt nyårslöfte med att gå ut mer. Det är bara för kallt nu. Jag är tysk, jag är inte van till sådant väder! Just make it go away!
Jag har gått ner alla kilo som jag har haft mer efter jul. Nu är jag på punkt noll igen. Fortfarande 16 kg som måste gå.
Okej, ska skriva mera intressanta inlägg snart igen. Jag har brist på syre och är därför inte så kreativ.
Toodles.


Jättebra hårfärg, kan jag bara rekommendera!


Och så hade jag det i håret



Det ser lite gult ut på bilden .. i verkligheten är det ljusblond!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0