Gott nytt år!

Gott nytt år på er alla! Jag hoppas att ni hade en riktig kul nyårsafton och ni har inte några nyårslöften som inte går att hålla. Jag har bara ett löfte och det är att leva mitt liv bättre. Det betyder för mig att göra mer och inte bara hänger hemma och tittar på TV när kunde gå på en promenad. Jepp, det ska inte finnas en enda dag jag inte går ut. Jag tycker att det är en bra idé. Men som jag känner mig som jag blir lat snart igen haha.

Nyårsafton. Okej. Det var rätt trevligt. Vi drack, vi tittade på film och midnatt gick vi ut för att titta på fyrverkeriet. Vi gick in jättesnabbt igen dock .. det var så svinkallt! Det sammanfattar vår kväll rätt bra. Så det var inget speciellt men trevligt var det.

Så här såg jag ut ..



Yepp, så här



Anders och jag <3



Så blev det lite för mycket med spriten :p



Som ni också kan se här :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0