I smell like coconut

Jag älskar body butter från The Body Shop. Det luktar så gott och lukten stannar också på huden och den gör att den inte torkar ut. Så nu luktar jag som kokos. Då mår man ju rakt mycket bättre.

Jag har varit in i stan idag och som igår så var det svinkallt. Jag hade massor med kläder på och kände mig faktiskt lite fet. Blergh. Vi träffade Sophie och så köpte jag alla saker jag behövde. Vi åkde till String efteråt och åt någon macka (jättegod!) och drack kaffee. Micke kom förbi vilket var en överraskning eftersom han sa förut han känner sig lite sjuk. Det var jättetrevligt och vi satt där i nästan två timmar. Anders och jag behövde springa till tåget och jag fick dålig asthma av det. Note to self: att springa i den torra kyla är inte bra för mig.

Jag har inte pluggat så mycket som jag hade velat idag men det är lugnt. Jag har bara läst lite om kvinnligt författarskap och hur manliga författare hade problem med det. Jätteintressant! Imorgon ska jag slutligen börja med LeClézio .. har bara läst tre sidor än.

Oh, när jag pratar om LeClézio, jag fick boken med posten idag. Yay bokus, det gick ju jättesnabbt! Så Anders kunde lämna in den lånade boken i tid så att vi inte behöver betala någon avgift. Min hårfärg fick jag idag också. Så inom de nästa dagarna ska jag färga mina sidor vita. Exciting, eller hur?

Jag och Micke



Sophie och Anders



Anders och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0