Tentaöl

Igår försökte jag plugga men jag var jättenere. Jag fattade inte varför. Det är fortfarande det där med motivationen och bara börjar med någonting. Jag pluggade två timmar hur som helst. Bättre lite än ingenting.

Under kvällen träffades jag med några studiekamrater på Söderhof för att ta en öl. Vi hade ju redan lämnat in tentan en veckan sedan men vi hade bara inte hittat tid förre. Det var trevligt att prata med folk som man normaltvis kanske inte prata med så mycket. Tyvärr hittade vi inget ledigt bord men det var okej att stå vid baren också, då var man i alla fall nära ölen :p Bästa uttalandet under hela kvällen var Jakes "Jag har stånd". Haha. Jag hade kul.

Lite bilder (jag har massor men postar bara två/tre)

Jag och Linda



Jag och Nils



Eileen och Adam


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha kul att jag ser ut som ett mongo på bilden. Vad hände med mig egentligen? haha.

2009-01-27 @ 01:14:05
URL: http://riksmongo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0