Dada dum dum daaaaaaaaa

Haha. Jag kom som vanligt inte på någon bra rubrik. Man kan ju sammanfatta vad som har hänt i några ord men det verkar alltid lite tråkigt. Jag har druckit en chai-té en timme sedan och nu är jag jättehyper. Jag tror att det finns svart té i den. Vad bra. Det kommer ju hjälpa med min sömnlöshet. Vad dumt jag är.

Idag ville jag träffa Micke för att äta glass och bara hänga in i stan. Sophie och Anders kom överraskningsvis också vilket var trevligt. Vi gick till något glassställe i gallerian vid Sergels Torg. Förresten, vid Sergels Torg samlades människor för att hylla Michael Jackson. Det tyckte jag var lite konstigt!

Hur som helst. Jag åt ingen gräddglass men sorbet. Det har ju mindre kalorier eftersom den är vattenbaserad. Så vi gick till Kungsträdgården och satt oss där. Det var jätteskönt väder och vi hade det trevligt. Efteråt promenerade vi genom stan och kollade lite affärer. På Schock hittade jag en Frankenstein-figur som jag vill ha. Det är ju min födelsedag i September så förhoppningsvis fattade Anders vinken.

Under helgen ska vi måla lägenheten i Fittja. Anders fick inte tag i den nya fastighetsskötaren så han frågade vid bostadsföretagets kontor och de sa att det går bra om vi måla om. Så på fredag ska vi köpa färg, rollar, penslar och så vidare. Hela helgen kommer ägnas åt att måla. Jag hoppas att vi klarar det. Det är ju inte som vi är professionella på det.

Jag, Micke och Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0