En ginstinn natt med lyll

Min helg var utmanande och rolig. På lördag var jag på en fest hos Sebastién. På söndag var jag så bakis så att jag orkade ingenting. Jag kunde sluta här eftersom det beskriver helgen rätt bra men ni får så klart en lite mer detaljerade berättelse.

 

Efter jag under några dagar inte ens kände mig för att festa eller träffa människor var jag överraskande förväntningsfull inför lördagskvällen. Jag hade aldrig varit hos Sebastién innan och jag kände inte hans vänner så det var mycket nytt som väntade. Först så blev vi bjudna på punsch och sedan började festen på allvar. Jag drack en hel liter vin och blev lite för full vilket jag märkte på vägen hem. Jag träffade många trevliga människor och hade många intressanta konversationer. Det bästa var att alla var så avslappnade vilket var en hel ny erfarenhet för mig eftersom svenskarna har en tendens att vara lite dryga och kalla när man träffar de för första gången. I alla fall efter vad jag har upplevt i Sverige. Sammanfattningsvis kan jag säga att kvällen var väldigt lyckad.

 

Söndag å andra sidan var lite suddig. Först så spydde jag rätt många gånger under natten så att jag inte fick mycket sömn. Jag spenderade dagen framför TV:n, jag försökte läsa lite först men min koncentration svek mig. Dagen avslutades med att titta på ”Parfymen”-filmen som jag fortfarande inte tycker om.  Den lämnar ut så många bra detaljer ur boken eller förvrider dem. Dessutom är skådespelaren som spelar Grenouille för snygg. Det är inte så som man föreställer sig denna djuriska människa.

 

Så det var min helg. Idag, alltså snart, ska jag städa lägenheten. Det är dags igen. En gång om veckan måste det göras på riktigt. Annars har jag inte planerat mycket för idag. Jag måste förpacka grejer jag har sålt på tradera. Sedan vill jag ringa Hanna och David. Och senare kommer Anders hem från jobbet. Spännande, eller?

 

Glam-Johan

 



Glam-Sebastién, Kitty och jag



Fia och Johan (eller är hennes namn Sofia? Skit, jag är så dåligt med namn :( )



Jag, Alex och Sebastién



:D



Jag strax innan jag gick hem





 


Kommentarer
Postat av: Sébastien

Kul att du hade kul! :-)

Men synd att du blev sjuk efteråt... du verkade inte så full... :-/



Btw, han heter inte Erik, utan Alex. ;-)

2009-07-07 @ 17:31:50
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0