Förberedelser

Jag är så trött. Jag känner mig sjuk. Jag tror att jag får min mens snart. Så irriterande!

Hur som helst, idag var jag ute hela dagen för att köpa färg, roller och allt annat man behöver för att måla en väg. Vad mycket det är man behöver! Så först var vi på Rusta och köpte vit färg och allt det där andra man behöver. Vi behövde vänta en halvtimme för Bertil (Anders' systers man) i stormen utanför. Skit alltså, vilken vind det var!

Efteråt åkde vi till Hornbach (tysk kvalité oh yeah!) för att köpa lila och svart färg. De hade ingen svart färg, den var slutsåld :( Många gothare som vill måla sina väggar, eller? Men vi fick en jättesnygg lila färg .. som de blandade för oss. Vilken bra service. Vi ska åka dit på torsdag igen fär att köpa svart färg. Det går inte utan den!!!

Vi slutligen hamnade i våran nya lägenhet. Vi började att förberedda lite saker inför imorgon. Alltså att tejpa fast papper och sådant. Nu är jag helt slut. Men det beror egentligen bara på den långa vägen tillbaka till Ösmo. Vad jag längtar till att flytta!!!

Imorgon blir det en hel dag ägnat åt att måla. Vi ska se hur vi klarar det. Jag är ingen proffs så jag bara hoppas att Anders är en :P

Anders shoppade



Jag posade i stormen



Förberedelser (jag målade ett hjärta :D)


Kommentarer
Postat av: mana

det finns verkligen inte mycket kvar av dig nu.

2009-07-11 @ 19:24:16
Postat av: Johan Jarl

Hoppas allt fixande med nya lägenheten går fint!:-)

2009-07-12 @ 16:40:25
URL: http://kanard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0