*hicks*

Ich habe Schluckauf, schlimmer geht es echt nicht mehr. Vem har förstått det? Hehe. Det känns som jag ibland kan skriva meddelanden till mig själv.

Jag har redan varit jätteduktig idag. På en söndag förmiddag. Helt chockande, eller hur? Jag har tränat i en timme och sedan har jag packat kläder i säck och böcker i lådor i tre timmar. Nu räcker det för idag. Det hela med att packa inför en flytt går mycket snabbare än man tror. Men jag visste ju från början att vi inte har massor med saker och dessutom har vi slängt en hel del också. Det känns i alla fall att ha fått någoting gjort.

Igår var jag på gothpicknicken förresten. Som vanligt pratade ingen med mig. Jo, Micke, Per och Anders pratade ju med mig. Men ingen av de andra. De nickar eller ler när de ser mig men sedan går de vidare. Kanske jag är inte tillräckligt goth? Haha. Tydligen är ju elitism väldigt stor i Sverige :P Men jag hade det trevligt ändå. Jag skulle inte ha tagit den där allergi-tabletten eftersom den funkade inte så bra med alkohol. Jag kände mig hög. Inte en dålig känsla i sig men det hade jag inte förväntat mig efter två folköl. Det var skönt väder, man lyssnade på musik och bara myste. Vi var hemma klockan 22 och jag fortsatt med Le Clézio. Jag hade inte mycket ork sistone för att läsa.

Så, nu är det dags för att laga mat och sedan ska jag vara lat.

Ego




Ego II


Micke



Anders och Ludde



Folk



<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0