Ice Age 3



Anders och jag har haft det lite jobbigt sistone på grund av flytten, allt planerande och sådant. Det kändes som vi nästan inte hade någon tid för oss som par. Så fast att jag är nästan pank bestämde jag mig för att bjuda in oss på bio, bara för att slappna av lite och får lite quality time. Och att skratta, det var det som vi behövde mest. Så vi tittade på Ice Age 3. Filmen var jätterolig och som vi hade förväntat oss skrattade vi mycket. Alltså ekorrén med sin nöt, helt underbart!! Filmen är lika rolig som de första två delar. Jag tycker om roliga tecknade filmer, de är inte mina favoritfilmer, då tycker jag mest om mer allvarliga saker men bara för att får lite ljus i vardagen är tecknande filmer fantasktiska!

På tåget




Vi trollade lite runt


Och åt jordgubbar



Och så väntade vi på att filmen skulle börja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0