Nu är min mamma här

Vad jag städade hela dagen. Egentligen är det ju löjligt. Varför städar man som galet när föräldrarna kommer på besök? Det är en väldigt konstig fenomen. Så min mamma har ankommit idag. När vi väntade på henne vid flygbussarna hade jag en en trevlig konversation med en fransk kille som kom till Stockholm för pridefestivalen. Han var så gullig!
Imorgon ska min mamma och jag till Fittja för att lämna frysen mat och för att hon kan titta på lägenheten. Min mamma är en morgon människa. Det betyder att jag måste gå upp klockan 8 :( Skit. Så nu ska jag dricka en kopp té till och sedan ska jag gå och lägga mig.
Toodles.

Min mamma var glad



Jag och Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0