Packar, packar, flyttar snart

Jag har packat hälften av alla våra ägodelar i lådor nu. Inga böcker framme längre. Idag ska det städas lite eftersom imorgon kommer en kvinna från bostadsföretaget för att besikta lägenheten. Förhoppningsvis finns det inget fel och vi förblir räkningsfri. Jag har inte tränat än dock, jag var så hungrig när jag vaknade så jag åt frukost på en gång. Men snart blir det dags för träningen, annars har ju hela dagen redan gått. Och städningen tar väl också flera timmar.

Igår fikade jag med Sophie. Hur trevligt som helst. Vi har alltid mycket att prata om och tiden går så fort när jag hänger med henne. Vi har bestämt oss för att gå på teater under hösten. Det blir roligt, i Tyskland har jag ju till och med spelat på teaterscenen men sedan jag har kommit till Sverige hade jag inget att göra med sådant.

Okej, nu måste jag träna. Har mycket att göra idag.

Toodles.

Sophie igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0