Buddhister och andra roliga saker som händer i mitt liv

Jag blev full på midsommarafton ändå. Det är inte viktigt men jag tyckte att jag skulle berätta det. Vi hade tysk vodka hemma och njöt av åskan. Och vi åt fisk.

Igår träffade jag min brevvän Sanna från Tampere, Finland. Hon var på besök i Stockholm för något buddhism-seminar. Så Anders och jag åkde till Buddhist-centret på Söder. De var alla så snälla och kramade om oss. Eller så var de kanske bara fulla. Sanna berättade att de drack mycket vodka. I alla fall kom deras "ledare" till mig, kramade om mig och sa " You are beautiful" :D. Sådant hör man ju gärna. Vi gick till någon pub och drack öl. Det var väldigt trevligt att träffa Sanna, hon är söt och har mycket att berätta. Jag hatar ju människor som aldrig säga något. Jag tycker inte om tystnad, det är obehagligt. Hur som helst, jag hade en trevlig kväll.

Idag var jag duktig. Jag städade hela lägenheten och lagade mat. Och tränat har jag också på morgonen. Och det är ju söndag! Ha! Men nu är det dags för att vila, ska dricka en chai-té och skriva lite. Toodles!

Under något träd på Söder


Min snygga pojkvän



Jag och Sanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0