David Bowie - sentimentalism

Jag är emotionell laddad just nu. Och det beror helt och hållet på att jag har lyssnat på David Bowie i flera timmar. Musiken  påverkar mina känslor. Är det bra eller dåligt?

Idag var jag sista gången på ett bibliotek för flera veckor. Jag återlämnade två böcker till Kungliga Biblioteket. Sedan promenerade jag till Hötorget i regnet. Det var mysigt! Jag älskar regn, det gör mig alltid lugnt. Efter jag hade handlat några saker jag behövde åkde jag redan hem igen. Alltså en väldigt händelserik dag.

Min mamma kommer hit när vi flyttar för att hjälpa till med att packa. Det var egentligen inte jag som bestämde det men min pojkvän och min mamma. Hon kommer att stanna i 10 dagar. Hur kommer jag att orka? Jag älskar henne men 10 dagar är väldigt länge! Jag ska inte gnälla, det är snällt av henne att vilja hjälpa till.

Jag har fått B i min uppsats och det är helt okej. Jag är nöjd med alla betyg jag fick på universitetet så länge. Jag hade aldrig trott att jag kunde känna mig smart men nu gör jag det :D

Egentligen är det här inlägget om ingenting. Det är bra att jag inser det. Jag var bara för trött för att skriva på min konstnärlig roman (jag tycker att den beskrivningen passar på den) så blogget behövde ta lite av min kreativitet, eller vad det nu är.

Här kommer en tråkigt bild av mig från måndag där jag fet ut. Jag har bara inga nya bilder av mig. Jag försökte att se "normalt" ut för skrivningen av kontraktet. Har jag lyckas? Jag vet inte.



Kommentarer
Postat av: Sébastien

Bowie!!!

2009-06-15 @ 03:19:59
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0