Just det ...

Jag har en blogg. Jag glömmer det ibland. Men för att vara ärlig så det känns det just nu som jag har inget spännande att berätta eftersom mitt liv består bara av studier. Efter den här veckan har jag sommarlov. Det är precis vad jag behöver .. att sova och lata mig.

Så vad har jag gjort de sista dagar? Jag har haft seminarier och mycket mer har faktiskt inte hänt. Imorgon är det dags för min uppsats att diskuteras. Jag är jättenervös! Jag har kommit fram till att den är inte så bra som jag först trodde. Så jag blir väl sågad imorgon. Men om jag förtjänar det så är det lugnt. Jag vill bara ha det bakom mig. Dessutom måste jag opponera på Kalles uppsats. Det blir en timmes prat från min sida imorgon. Jag vill inte!

Annars, mmmm, jag hatar att gå upp tidigt! Jag är så trött!!!!! Jag färgar mitt hår igen just nu .. blå. Det är rätt jobbigt med en icke-permanent hårfärg, det tvättas ut snabbt :(

På fredag ska jag kanske till Riot Club, Zombie Zex spelar och det kommer att bli en postpunk/deathrock-kväll. Det är fritt inträde så det låter lockande. Men jag tror inte att jag kommer  att vara tillräckligt pigg .. för hård vecka.

Jag vet varför jag inte har uppdaterat min blogg .. mitt liv är tråkigt den här veckan!

Toodles!

Kommentarer
Postat av: Rojin

Jo, kom till Riot club tycker jag! :D

2009-06-04 @ 12:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0