Synthpicknick

Vad varmt det är. Jag åt precis en glass (vattenbaserad dock .. mindre kalorier) när jag var ute. Jag handlade lite på ICA och vägen dit kändes som en bastu. Idag ska jag inte göra mycket mer. Det blir lite brevskrivandet och Le Clézio. Jag fick för mycket sol igår, jag har faktiskt solbränna i ansiktet som jag normaltvis aldrig får. Det är ändå skönt med sommar. Det är bara trist att vi hade inte mycket vår det här året.

Det här inlägget ska handla om synthpicknicken. Den ägde rum nära Eriksdalsbadet igår. Musiken var inte så mycket min grej eftersom de mest spelade meningslös uns-uns elektro utan någon riktig melodi. Det finns ju bra industrial .. varför spelar inte lite Feindflug eller Suicide Commando. I alla fall var det mycket folk där och man myste mest i skuggan med mat och öl. Jag tyckte att det var trevligt. Jag träffade mycket folk, bland annat Micke, Sophie och Jimmy. Vi åkde hem vid sju-tiden eftersom vi började att bli trött, öl och sol är ingen bra kombination. Men jo, vi hade det roligt och jag hoppas att det blir några fler synthpicknickar den här sommarn. Nu blir det lite bilder.

Sophie



Anders <3



Jag och Micke



Folk



Nu är det dags för att laga mat. Det blir ris, fisk och italienska grönsaker. Jag orkar inte med något tungt idag. Men först vill jag kolla på internet hur mycket kalorier Lindt Dark Chocolate Intense Mint har. Haha.

Kommentarer
Postat av: sofi.

Åh, vad roligt det ser ut att vara. Det borde vara ett koncept att starta upp på fler ställen, här i Malmö exempelvis. Avundsjuk.

2009-06-28 @ 16:53:41
URL: http://amitechi.blogspot.com
Postat av: Johan Jarl

Ah men se där, TN-Micke på ett hörn!

2009-06-30 @ 04:06:43
URL: http://kanard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0