Kung Fu

Jag tycker att ninjas är roligare än kung fu-krigare. Jag har tittat på "Kung Fu Panda" idag. Jack Black är en väldig kul person, jag älskar honom i "School of Rock". Hur som helst, kommer ni ihåg "The Ninja Turtles"? De var så bra!!!

Igår har jag försovit mig. Det skapade lite kaos i min planering så jag hann inte att fika med Adam. Jag känner mig väldigt skyldig på grund av det. Men vi ska fika på måndag nu så han är väl inte arg. Jag har läst i alla fall 150 sidor i "Parfymen" och jag är glad att jag har valt boken för min uppsats. Fast att det bara finns vetenskaplig litteratur på tyska om den och det kan kanske skapa lite problem.

Idag har jag sovit tills klockan 12. Det kändes så bra!!! Annars var min dag ointressant .. jag har pluggat lite, handlat lite, lagad mat, tittat på film och fixat med brev. Imorgon blir det väl mest plugg. Oh, och jag har lyssnat mycket på The Crüxshadows. De påminner mig av roliga festivaler och fester i Tyskland. The good old times. Jag behöver ladda ner mer musik.

Jag .. torsdag .. fika med Sophie .. fan, jag ser så iransk ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0