No more monkey business!!

Jag har huvudvärk, riktig elak huvudvärk. Jag har läst för mycket. Men nu är det bara 120 sidor kvar och de läser jag imorgon. Jag är arg på hyreslägenhets-problemet i Stockholm. Hur kan det vara att man måste vänta i över 4 år för en lägenhet? Ta bort allt skog mellan Farsta Strand och Älvsjö och bygg hyreslägenheter! Det behövs! Jag vill flytta .. en tre:a med pentry i Kungshamra .. 5300 Kronor i hyran .. den vill jag ha. För att få den behöver man mellan 450 och 800 ködagar just nu .. för en dum studentlägenhet. Jag har 19 ködagar :(

Varför finns det i varje bok jag läser en student som har en affär med en professor?!? Det kommer att ge mig konstiga drömmar.

Kan inte skriva mer. Huvudvärk. Bajskorv (ett väldigt bra ord som jag har lärt mig av Mana :D)!

Jag i Nynäshamn:




Jag och min mamma



Kommentarer
Postat av: mana bollocks

haha, jag känner mig fan stolt nu =D

2009-03-10 @ 09:27:09
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/
Postat av: Sébastien

Din mamma måste vara ganska ung va?

2009-03-13 @ 16:15:57
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0