Den här veckan ..

Den här veckan verkar vara mycket mer stressande än jag trodde.  För det första är jag trött. Det där med dagsrytm är inte min grej. Att tvinga på sig någonting som inte känns naturligt är fel! Dumma samhället där morgonmänniskor bestämmer!

Jag har varit hos flera biblioteker idag för att lämna tillbaka böcker. Vädret sög, det var kallt och regnade. Dessutom såg jag många emos och de är verkligen löjliga! Hur fan ser dem något om de har luggen hela vägen över ögonen? Det var någonting jag funderade över hela vägen hem! Kanske jag har blivit gammal och jag förstår mig inte på dagens ungdomar .. men att stjäla stilen från andra scener är ju också inte väldigt smart, eller hur? Jag har träffat Sebastien en snabbis också .. vi ska väl ses den här veckan och fika, yay.

Anders hade sin första dag i Rågsved idag och det gick bra. Han är bara irriterad av den långa åkvägen men det hade jag ju varnat honom för. Vi bor för långt bort från stan! Nästa vecka måndag ska vi på lägenhetsvisning i Fittja .. 80 kvm, 3 rum och nära tunnelbanan. Det tar ju ändå 30 minuter till T-Centralen men 30 minuter är bättre än nästan en timme! Dessutom kommer man hem under helgen! Tunnelbanasystem here I come! Jo, men vi är på plats 2 i kön för denna lägenhet, nu gäller det bara att hoppas att plats 1 hoppar av! Och att Anders betalningsanmärkningar finns inte längre. Som jag har förstått förvinner dem ju efter 3 år och det är mer än 3 år sedan som han har fått dem. *hoppas*

Jag har ju skickat min uppsats till min opponent. Jag ska träffa honom den här veckan för att han får böcker från mig. Han har redan gett mig sin litteraturlista men det hjälper inte mycket till eftersom han fortfarande har alla böcker hemma. Det betyder att jag måste åka till Kungliga Biblioteket och SUB på fredag eller lördag. Ska se.

På onsdag blir det matlagningskväll med David. På söndag ska jag till Villes födelsedagsfest.

Och jag trodde att jag kommer att ha en lat vecka hemma. Pustekuchen!

Förresten, jag läser fortfarande Marilyn Mansons självbiografi. Sjukt roligt .. men också mycket sjukt!!! Jag undrar om jag hade tagit LaVey på allvar. Det finns ju bra idéer bakom satanism men den är för mycket kapitalistisk och objektivistisk för mig. Jo.

Toodles.

Kommentarer
Postat av: Sébastien

Jag hoppas vi hinner fika denna vecka, som sagt!

2009-05-12 @ 02:36:10
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0