Lalelu .. nur der Mann im Mond schaut zu ..

Wenn die kleinen Babies schlafen, drum schlaf auch Du!
Haha. Det finns konstiga låtar. Jag vaknande med den här i örat idag. Ingen aning varför. Jag försov mig idag men det spelar ingen roll eftersom jag har inget stort planerat. Jag ska snart till biblioteket här i Ösmo och kopiera något ur en bok som behövs lämnas tillbaka den här veckan. Annars är det bara plugg som gäller och det finns ingen stress, är ju två veckor tills opponeringen och jag är nästan klart med att läsa Ondaatje. Boken förvirrar mig fortfarande men det blev lite bättre i alla fall.

Har ni tittat på Melodifestivalen? Jag gjorde det och hade som vanligt kul med att skratta åt halvnakna tjejer och meningslösa texter. Jag tyckte om bidraget från Bosnien-Herzegovina vilket hade väl mest att göra med att de sjöng på ett språk jag inte förstår. Norge har vunnit, bra för dem. Han var gullig och han har ju skrivit låten själv, creds for that!

Igår pluggade jag lite på förmiddagen och på eftermiddagen åkde vi till Sollentuna för att fira Villes födelsedag. Det var trevligt med vodka-frukt-bowl och mycket tårta. Jag träffade till och med hans mor som är ju alltid något speciellt. Jag menar, hur ofta känner man egentligen sina vänners föräldrarna?!? Jag åt så klart för mycket tårta och kände mig skyldig hela kvällen. Jag är verkligen inte så smart när det gäller mat.

Anders var på lägenhetsvisningen i Fittja idag och han tyckte inte om lägenheten. Han sa att området känns skumt och lägenheten smutsig. Bra att vi inte få den hehe. Vi gillar den andra sidan av Fittja så vi ska koncentrera oss på att få en lägenhet i den delen.

Dags för att måla på ögonbryn och promenera till biblioteket. Det regnar och är kallt. Jag älskar regn! <3

Tårta



Ville och jag




I väntan på Godot .. eh .. bussen



Kommentarer
Postat av: Johannes Jarl

Tjusig Zebramönstrad klänning, den gillar jag skarpt!

2009-05-20 @ 01:47:14
URL: http://kanard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0