Tråkighetens nyheter

Hello!! Om ni undrar varför jag inte har uppdaterat min blogg i nästan en veckan så beror det på att jag hade ingenting att skriva om. Min hjärna var tom, jag funderade över ingenting och bara satt pantad framför TV:n. Jag hade faktiskt inte lämnat lägenheten i en hel vecka.

Så det finns inte många nyheter, mest bara tråkigheter i mitt liv. Jag är pank. Jag kollade precis, jag har 713 kronor på mitt konto. Det får räcka tills slutet av månaden och jag har fortfarande så många saker att köpa. Jag behöver ett sommarjobb. Det är kanske lite sent att tänka på det. Blergh. Min dvd-spelare dog igår. Jag vet inte vad jag har gjort men plötsligt gick ingenting mer. Det tog mig över en timme att få ut en dvd ur spelaren. Bra tillfäle för det att hända, när jag är pank :( Anders och jag har bråkat idag, jag pratar fortfarande inte med honom. Han är en sådan idiot ibland och beter sig som en tonåring. Varför har jag inga normala människor omkring mig?!?

Igår var jag utanför dörren, yay! Jag hade tid hos min lärare Stephan. Jag tycker verkligen om honom och efter vi hade pratat om min uppsats i kanske 20 minuter, satt vi och pratade i en hel timme till, om allt möjligt. Han är så intressant! Efteråt träffade jag Adam för att fika. Det var trevligt att se honom igen, vi ses för sällan! Linda kom förbi senare också. Ibland är det bara kul att komma ut. Varför kan det inte hända oftare?

Jag är klar med min uppsats. Jag gjorde det sista idag och jag ska skicka in den imorgon. Sedan blir det minst en vecka till av att göra ingenting. Jag behöver jobba på en opponering senare i månaden men det ororar jag mig inte för nu. Någon som vill träffa en ledsen gothare? Gimme a call!!

Adam



Jag



Jag och Linda



Adam och jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0