Valborgsfirandet - eller något

Jag har inte sett någon eld men det är väl inte så viktigt, eller? Vi hade i alla fall kul igår kväll. Vi lyssnade på mycket musik, pratade konstiga saker och drack vodka och vin. Så är jag är lite bakis och efter lunchen ska jag defintivt sova några timmar till. Per åkde precis hem, den stackarn, hela vägen tillbaka till Fittja (är det bara jag eller tänker man automatiskt på fitta när man hör det där namnet?!?). Jag har egentligen inte så mycket att berätta. Jag skulle demonstrera just nu men jag orkar inte, men jag hejar på alla er som demonstrerar över hela världen just nu och påvisar att arbetar-och socialrörelsen finns.
Nu blir det lite bilder.

*pose*



*pose igen*



Per och jag börjar att dricka lite



Jag tyckte väl att jag var snygg eller något .. alkohol ger en ju självförtroende :p



Anders <3


Kommentarer
Postat av: achtungbitte

såg jag för utvecklingsstörd ut på de andra bilderna?

2009-05-03 @ 01:12:12
Postat av: Sébastien

Jo, Fittja är ett obehagligt namn onekligen...

2009-05-04 @ 14:10:12
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0