Vi har fått lägenheten i Fittja!

Jag fattar inte det! Det verkade så hopplöst men Anders har precis fått en epost från Botykrka Bostad .. vi har fått lägenheten! YAY! Weeeeeeeeeeeeeeeee! Den 8:e i Juni ska vi skriva kontrakt och den 1:e i Augusti heter det bye bye Ösmo! YAY; jag kommer att bo inom tunnelbanasystemet :D 80 kvm, tre rum, here I come!
Glädje!!!!!!!!!



P.S. Jag har en ny dator och den är så mycket snabbare än min gamla! Egentligen är den inte ny, den är använd och kostade bara 500 kronor, men den är bra!

Igår var jag ute med Sophie och fikade. Det var trevligt. Jag var arg på Kjell&Company dock. De hade inte de bläckpatron jag behövde.

Sophie



Jag (lite suddig)


Kommentarer
Postat av: Sébastien

Grattis till lägenheten!!

2009-05-27 @ 23:14:28
URL: http://popstitute.blogg.se/
Postat av: mana

fan, grattis :D

2009-05-28 @ 11:09:03
URL: http://iwokeupdeadtoday.wordpress.com
Postat av: Sophie

Stort grattis till lägenheten!

2009-06-03 @ 17:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0