Zombie Disco

Igår var det äntligen dags: Zombie Disco ägde rum. Det var länge sedan att det fanns ett goth-evenemang i Stockholm så det var verkligen något jag såg fram emot. Och jag blev inte besviken. Mycket folk kom, musiken var bra och Absinthen billig. Det var skönt att se alla igen, speciellt Dessan som jag hade inte sett i nästan 6 månader! Det blev mycket dans och mycket Absinth. Jag var till slut så full att jag hade lite problem med att stå rakt. Men hej, it was worth it. En lyckad kväll!

På tåget



Med Dessan och Sophie



Uh yeah, vi är so much better than you!





Kommentarer
Postat av: adam

Zombie Disco :D

2009-05-24 @ 11:01:19
URL: http://rapportomadam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0