Att fika med Emilie

Förra vecka fredag var jag ute för att leka med den sötaste Emilie. Vi var på Pom Pom Parlour (om man då skriver det så) som jag tyckte var en väldigt trevlig affär. Kläderna är väl lite dyra men om man tycker om korsetter och burlesque så är kvaliteten av varorna i den affären det man ska leta efter. Efteråt gick vi till Mineur i Gamla Stan och fikade i flera timmar. Det var första gången vi fikade tillsammans och vi hade mycket att prata om! Trevlig revlig trevlig! Dessutom börjar jag verkligen tycka om Mineur, det är mörkt och mysigt och de har bra priser för att ligga i Gamla Stan. Jupp.


Fin Emilie

Mörkt jag (Emilies bild)


Kommentarer
Postat av: Emelie!

Oh ja, Pom Pom Parlour är ju, som vi alla vet, min favoritbutik :P (Flikar bara in att priserna på det mesta är överkomligt, om man ser till det handsydda och att de är ensamma i Sverige om en huk bunt med märkena, men visst är det inga småsummor, verkligen inte :p)

Det var en oerhört toktrevligfika; IGEN IGEN IGEN! :D

2009-11-18 @ 01:01:22
URL: http://nodisco.blogg.se/
Postat av: hanna

Mineur är bästa fiket ever!!!! Jag är där typ jämt, eller mindre nu när jag aldrig har pengar, men förut var jag typ där varje dag. It's aaaweeesooome!

2009-11-19 @ 11:13:17
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0