Cinemascape-spelningen

Jag har varit utanför dörren under helgen. Egentligen var jag för trött men det kändes dumt att inte gå på Cinemascape-spelningen på Landet (Telefonplan). Anders och jag var där precis i tid (dumma tunnelbana som inte kom) så att bandet började spela right away. Det var en väldigt bra spelning, alla var snygga, video i bakgrunden och rolig musik. Så nu har jag sett mina kompisars band live och jag ser fram emot nästa gången. Vi gick hem rätt tidigt eftersom jag hade mycket att göra nästa dagen (tenta nästa lördag) men det var en trevlig kväll!

Cinemascape på gång

Hem igen


Kommentarer
Postat av: Johan

Jättekul att ni kom, och bra att spelningen var till belåtenhet:-) Faktiskt så kommer vi att spela på Sugar Bar (klubb Ultrafoxx) redan 19/12! Ingen vila här inte!



Fin kjol du hade på dig förresten!:-)

2009-11-24 @ 02:27:01
URL: http://kanard.blogg.se/
Postat av: Emelie!

Det var kul att ses igen, och jag håller med Johan; den där kjolen var himla fin! (vilket jag bestämt tror jag påpekade även i lördags, men likabra att säga det igen! :P)

2009-11-26 @ 06:24:36
URL: http://nodisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0