Gothmöte

På tisdag kväll var jag på årsmötet av Stockholms Gothsällskap på Sugarbar. Jag tyckte att det var rätt trevligt fast att det kändes som styrelsemedlemmarna var inte så glada för att några normala medlemmar var närvarande också. Men till slutet blev det i alla fall en bra diskussion och jag tycker faktiskt att de har några bra idéer (dock också några konstiga infall som ett kollo för tonårsgothare, vilka föräldrar vill skicka sitt 13 åriga barn till ett gothkollo? Mina hade aldrig gjort det). Det var också mysigt att träffa Sophie, Martina och Micke. Jag har ju inte haft så mycket tid för att gå ut och ha det roligt på sistone. Krävande studier har hindrat mig. Tyvärr kommer jag inte hinna till nästa Zombie Disco men det är kanske bäst så, Ben Christo av Sisters of Mercy kommer att vara dj och jag avskyr Sisters of Mercy. Ha.

Martina och jag på Sugarbar

Martina, jag och Sophie med Micke i bakgrunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0