Kalla fötter

Jag tycker inte om vinter. Jag tycker inte om kyla, is och snö. Mökret kan jag leva med men inte med det kalla vädret och möjligheten av min rumpa som möter marken efter jag har ramlat på isen. Jag ser inte fram emot första snön. De flesta gör väl det. Men jag hatar snö! Man måste väl vara svensk för att kunna ha en positiv inställning till den svenska vintern. För mig har vinterproblem redan börjat. Jag fryser, utomhus och inomhus. Det spelar ingen roll hur många strumpor jag har på mig, mina fötter är iskalla. Och vad gjorde min älskling förra helg? Han åkde till IKEA och köpte mig dessa fula men oerhört varma inomhus moonboots. Jag älskar dem och jag har inte haft kalla fötter sedan jag fick dem. En positiv förändring i min trista tillvaro. Men ändå, vintern börjar snart och jag blir ledsen när jag tänker på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0