Madagascar 2





Jag har reaktiverat mitt konto på lovefilm eftersom vi har ju köpt en dvd-spelare. Jag hade dock inte tänkt på min önskelista och uppdateringen av denna. Så häromdagen trillade Madagascar 2 in i brevlådan. Det var faktiskt rätt kul men en animerad film igen. Jag tycker inte om de där barnsliga filmerna men Madagascar och Ice Age går att tåla. Jag tyckte om filmen men första delen var bättre. Den här gången var det för mycket med happy sunshine-känsla. Alla var glada till slut. Men roligt var det. Och sött. Det är skönt att de har hamnat i Afrika, dock undrar jag hur pingvinerna kommer att överleva. Ser ni, jag ser till och med djupheten i en sådan film haha.

Kommentarer
Postat av: Sébastien

Jag har också svårt för glättiga, banala barnfilmer...

2009-11-10 @ 15:59:17
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0