Was zur Hölle?!?

Efter en och en halv vecka packad med föreläsningar och seminarier behöver jag inte åka till universitet tills nästa vecka onsdag. Jag ska dock plugga en hel del, jag har massor med anteckningar att göra men jag har bestämt mig att ta det lugnt den här delkursen. Tyvärr blev det inte så där än. Jag har fått för lite sömn och jag var så duktigt med att inte missa en enda föreläsning. Men imorgon ska jag gå och fika med Emelie och Alex och på lördag ska jag förhoppningsvis äntligen på Casper David Friedrich utställningen.  Idag har jag sovit till 11 (lyx!!) och jag har bestämt mig för en träningsfri dag. Jag ska dock börja plugga snart, det där med anteckningar är verkligen skrämmande mycket.
Igår fick vi tentan från delkurs 2 tillbaka, jag fick A. Vad glad jag är för det, det hade jag verkligen inte förväntat mig. Jag tror jag börjar tycka om det där med filosofi. Jag skrev dock furstedom i tentan istället för furstedöme. Gah. Det enda som fortfarande står i vägen för en akademisk karriär är min usel svenska.


 

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0