Bra med lite sprit och musik

Jag har verkligen behövt att gå ut och dansa lite och det gjorde jag. På fredag var det Zombie Disco och jag ville gå eftersom de nästa två gånger kommer jag inte kunna gå. Jag blev jättefull, dansade mycket och lärde känna mycket nytt folk. Det var det jag behövde. Lördagen var så klart förstört men jag hann plugga lite. Idag har jag nu börjat med hårdplugget inför nästa tentan, på Halloween, klockan 10 på morgonen. Oschysst. Dessutom hatar jag reformationen, jobbigt tema. Och vetenskapens revolution. Det enda roliga blir upplysningen. Gotta get through this.

Jag köpte biljetterna för min resa till Tyskland, julen ska jag så klart spendera med min familj. Det blev rätt dyrt men men men ...

Nu ska jag gå och lägga mig.
Bra. I alla fall har jag uppdaterat min blogg lite haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0