Lite roligt och mycket tråkigt

Skit. Jag har inte glömt att blogga, jag ville göra det varje dag men jag har varit så upptagen hela veckan så jag hann med ingenting annat än att plugga och förberedda festen. På onsdag fyllde jag 28. Det känns rätt okej eftersom jag ser inte ut som 28 och jag beter mig inte som 28. Det känns som jag fortfarande är jag och inte någon tråkig, gnällig vuxen. Haha. Själva födelsedagen var rätt lugnt. Anders och jag åt glass och jag fick några presenter från honom och min mamma. Dessutom ringde massor med folk. Jag spenderade faktiskt kvällen med att plugga.
På lördag hade vi då fest hos oss. Jag lagade lite tilltugg och hela fredagen spenderade jag med att städa lägenheten. Festen blev en succé. Mycket folk kom och det verkade som alla hade roligt. Folk spydde, däckade och dansade. Kan ju inte bli bättre haha. Nej, men, det var verkligen roligt. Nästa dagen satt jag i en timme med Dessan och Jimmy som hade sovit hos oss och efter de hade gått städade vi det sista och jag pluggade resten av dagen.
Jag börjar få pluggångest igen. Det är bara så mycket .. på lördag eftermiddagen ska jag skriva första tentan i Idéhistoria och alla teorier blandas i mitt huvud och jag har fortfarande så mycket att plugga. Imorgon har jag föreläsningen, på torsdag har jag ett seminar och allt "ledig" tid ska spenderas med plugg. Känns inte så bra. Jag har bestämt mig för att gå ut på fredag kväll, det är ju Zombie Disco. Jag ska inte dricka någon sprit och åka hem tidigt. Jag tror det blir bra med att få några andra tankar kvällen innan tentan.
Dags för att sova nu. Jag har sovit 9 timmar sedan lördag. Ush.

Dessan, Sophie, Christian och Per

jag

Emelie, Sébastien och Kim

 

Dessan och Jimmy

Jimmy och jag

jag igen

(mer bilder finns på min bilddagbok)

Kommentarer
Postat av: Emelie!

Det var en trevlig tillställning! :)

2009-09-22 @ 13:28:02
URL: http://nodisco.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag hade mycket trevligt!:-)

2009-09-23 @ 03:14:05
URL: http://kanard.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag är förfasad över att du inte vill lysa upp bloggen med en bild av mig :O



Reducerad till en parantes! Ack! ACK!



(Men ja, trevligt)

2009-09-24 @ 18:39:20
URL: http://dynadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0