Mörka tider

Jag mår inte så bra just nu. Jag har mått sämre men ändå kan jag beskriva mitt tillstånd som instabilt och mörkt. Jag har en självhat som jag länge inte ha haft. Jag orkar inte ens titta i spegeln på riktigt. Jag tycker att jag har gått upp i vikt och ser fet ut igen, fast att jag vet inte att jag inte har gått upp något (tror jag i alla fall inte, vår våg behöver nya batterier). Jag har för höga ambitioner och klarar inte av dem. Jag pluggar som galen men ändå verkar det som det inte räcker till. Jag har insomnia. Jag har ångestattacker. Jag känner mig för att spy upp all mat jag har ätit. Jag känner mig för att gömma mig i sängen hela dagarna. Jag känner mig obildad och inte kapabel för att klara av något språk över huvud taget. Det är så jag känner mig just nu. Förhoppningsvis kan jag ta mig ut detta tillstånd snart.


(Jag orkar inte uppdatera min blogg med några bilder eller "det hör har jag gjort"-inlägg. Jag har fikat med Adam. Jag har varit på Klubb Control, jag har firat Mickes födelsedag)

Kommentarer
Postat av: mana

<3

2009-09-16 @ 08:17:13
URL: http://lesbian-nun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0